Det er fredag!

Da er det visstnok helg igjen, jeg føler tiden går ufattelig fort noen ganger. I helgen skal jeg på jobb, julebord med samboeren og være med en god venninne. På torsdag handlet jeg meg (ja igjen!) ett flott speil, før jeg dro videre fra jobb til styremøte. Fra Feel selvsagt.. Sant den var fin?? 

De to siste dagene har virkelig vært innholdsrike. Har fått to tilbud om å være med på ting. Det første takket jeg raskt nei til, da det gikk ut på noe med bryllupet. Men idag fikk jeg ett veldig bra tilbud angående bloggen min. Følg med, snart skal jeg røpe det.. Jeg synes det er så spennende med overraskelser :)

I 2011 pusset vi opp vaskerommet. Vi malte veggene, la nytt gulv og satt opp en benkeplate. Egentlig skulle vi ikke gjøre noe med vaskerommet. Men jeg kunne ikke dy meg, så jeg fikk med samboeren på å sette i gang "prosjekt vaskerom". Lite penger ble brukt, og vi fikk ett veldig bra resultat. Vi angrer ikke på å legge ut ett par tusenlapper for å få ett finere vaskerom. Nå synes jeg det er så koselig der, att jeg er innom av og til bare for å kikke. Hehe, typisk meg.

 






Jeg ønsker alle en riktig fin helg!

1 kommentar:

  1. Ryddig på vaskerommet ja.. ;-) definitift inspirasjon for andre (les: meg) :-)

    mvh
    Ronny
    www.LEDonline.no

    SvarSlett